2014. október 9., csütörtök

Gömöri Katalin dr. bemutatkozása




Gömöri Katalin dr. képviselőjelölti bemutatkozás




Tisztelt Bárdudvarnoki Lakosok!


Dr. Gömöri Katalin Csilla vagyok,   bár azt hiszem, sokan ismernek és tudják rólam, hogy életvitelszerűn több mint egy évtizede itt élek, az ún. Kis Olajhegyben.
Jelenleg több éve  magánügyvédként dolgozom Kaposváron, emellett a helyi polgárőr csoport tagja vagyok és társammal rendszeresen  látunk el szolgálatot.

Szűkebb környezetemben eddig is odafigyeltem szomszédaimra,  ,   közvetítettem kéréseiket az önkormányzat felé és a jövőben - ha megválasztanak -, ugyanezt szeretném folytatni.

Eddigi eredményeim: az általunk lakott településrész és a főút közti földút, különös tekintettel az első házaktól lefelé vezető útszakasz kb. 10 évvel ezelőtt esős időben szinte járhatatlan volt, saját kezdeményezésre felkerestem az akkori önkormányzat vezetését, minden lakóhoz bekopogtam és pénzt gyűjtöttem az út rendbe tételére, amit sikerült megvalósítani, mert a lakók viselték a kőzúzalék költségeit, amit egy Pécs közeli kőbányából hozattam, az önkormányzat pedig az elterítésben segédkezett.
Időközben a gépek megrongálták a területet, de kérésünkre az önkormányzat ismét megjavíttatta, köszönet érte nekik és munkát kivitelező vállalkozásnak is.

Hasonlóképpen került sor több évvel ezelőtt egy villanyoszlop felállításra az első lakóház és az országút között, hogy az esti órákban utazók, gyalogosok megfelelő látási viszonyok között tudjanak közlekedni. Ez ügyben csupán közvetítő voltam, mert az ötlet nem tőlem származott.

Egyéni szociális probléma megoldásában is fordultam az önkormányzathoz, mivel valaki ellehetetlenült körülmények között élt, szinte lakhatatlan épületben és téli tüzelő nélkül, erősem megromlott egészségi állapotban, itt is azonnali segítség történt otthonban való elhelyezéssel.

Terveim a jövőre nézve, hogy megválasztásom esetén - amennyiben a korábbi gyakorlathoz hasonlóan a képviselők egy - egy terület felelősei lesznek - igyekszem mielőbb eljutni minden lakóházhoz, hogy közvetlenül megismerjem az emberek véleményét, gondjait, problémáit.


Úgy vélem, Bárdudvarnok nemcsak festőien szép környezetben fekszik, hanem sok, emberi értékekben gazdag, tennivágyó személy él itt, akikkel közösen összefogva, megismerve véleményüket, kívánságaikat, minden téren sokat tehetünk a településért, a környezetért és egymásért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése