2014. október 8., szerda

Kriston József bemutatkozása



Kriston József önkormányzati képviselőjelölt vagyok.

Kaposváron a Zichy Mihály Iparművészeti Szakközépiskolában dolgozom, mint némettanár.
Nagycsaládos apaként gyermekeimet az erkölcsi értékek követésére és az emberek tiszteletére neveltem. Minden tevékenységemben számíthatok családtagjaim kreatív segítségére és támogatására.
A tanítót régen a „nemzet napszámosának” nevezték. Annak érzem magam én is. Szívügyem a kulturális értékek megőrzése, a nemzeti és egyéb ünnepekről való méltó megemlékezés. Fontosnak tartom a néphagyományok ápolását, néptáncoktatói tevékenységemmel is ezt a célt szolgálom. Egyik szervezője vagyok a bárdudvarnoki kulturális eseményeknek: farsang; március 15. kulturális hét – faluszínház, stb. Zenekedvelő ember lévén több éve vezetem a bárdudvarnoki kórust.
Célom az értékközvetítés, az élet minőségének javítása, az oktatási intézmények színvonalának emelése. 
Szeretném, ha közreműködhetnék abban, hogy egyre jobb legyen itt élni Bárdudvarnokon. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése