2014. október 6., hétfő

Herzsenáth Melinda képviselőjelölt







Tisztelt Választópolgárok!
Kedves Bárdudvarnokiak!






„A közösség nem adódik magától, és nem is lehet rá szert tenni leszállított áron.”
/M. Scott Peck/


2006 óta kaptam bizalmat Önöktől/Tőletek, hogy képviselőként is részt vegyek a település életébe. 2010-2014. közötti ciklusban azt ígértem, hogy:
„BÁRDUDVARNOK SZÁMÍTHAT RÁM”
Azt gondolom eddig is és ezután is ennek szeretnék megfelelni. Eddigi tevékenységeim során megtapasztalhattam, hogy a közösségfejlesztés egymással való törődést, fegyelmet, figyelmet, gondoskodást és önfeláldozást vár el az embertől, amely nemcsak ösztönöz, hanem kihívásokkal teli is egyszerre.
Kiemelném az ifjúsággal való törődést, amely hosszú távú folyamat és lényeges feladat!
A legértékesebb az a közösség, amelyért teszünk, amelynek aktív részesei vagyunk. A közösségépítés, az igazi közösség kialakítására tett tudatos törekvés nagy kincs a mai világunkban.
Továbbra is fontosnak érzem a fenntartható helyi erőforrásokra épülő folyamatok elősegítését, támogatását, fejlődést.
Úgy gondolom közös célunk és érdekünk:
„BÁRDUDVARNOK JÖVŐJE ÉS FEJLŐDÉSE!”
EGYÜTTMŰKÖDÉS    HITELESSÉG     KÖZÖSSÉG
                                                                                                 Tisztelettel:   
Herzsenáth Melinda s.k.
képviselőjelölt


***



Herzsenáth Melinda képviselőjelölt programja 2010


Tisztelt Bárdudvarnoki Lakosok
Herzsenáth Melinda vagyok, születésem óta itt élek Önökkel/Köztetek és Veletek Bárdudvarnokon. Általános szociális munkás főiskolai diplomám megszerzése után dolgozni kezdtem az egyik szomszéd településen; Kadarkúton a Szociális Alapszolgáltatási Központnál- melynek Bárdudvarnok is tagja- családgondozóként.
2001-ben ifjúsági referensként azért dolgoztam, hogy a településen élő fiatalokat összefogjam, érdekeiket képviseljem. Az ifjúság ügyét mindig is szívügyemnek tekintettem, ezért is élesztettem újra az ifjúsági klubot, ahol a fiatal generáció lehetőséget kapott arra, hogy szabadidejüket beszélgetéssel, kártyázással, közös filmvetítéssel, asztaliteniszezéssel stb. eltölthessék. Az ifjúsági klubéletnek az iskola épülete ad otthont péntek délutánonként, ami kiegészül a teljes lakosság számára is közösségi programokkal, szolgáltatásokkal. (könyvtár, internethasználat, asszonytorna, ping-pong, teremfoci stb.)
Ismét eljött a választás ideje, hogy eldöntsük, kiknek a kezébe adjuk településünk sorsát. Az elmúlt választási ciklusban kétszer is bizalmat kaptam az emberektől, így képviselőként is részt vehettem Bárdudvarnok életében; olykor voltak nehéz időszakok, ugyanakkor az biztos, hogy minden döntésemet úgy akartam meghozni, hogy azzal Bárdudvarnokot és az itt élő emberek javát szolgáljam.
A világ körülöttünk folyamatosan változik, melynek mi magunk is a részesei vagyunk, ezért néha nehéz eldönteni melyik a helyes út.
A jövőben is nagyon sok és felelősségteljes feladat, illetve tennivaló vár Ránk, mert hiszen tudjuk nehéz időket élünk, de amíg egymást segítjük, addig mindig van remény, hogy jobb legyen, de ezért mindannyiunknak EGYÜTT KELL DOLGOZNUNK, hogy OTTHONUNK ne vesszen el!
Ha továbbra is a bizalmukat élvezem, úgy megkezdett munkámat folytatom tovább; és biztos, hogy BÁRDUDVARNOK SZÁMÍTHAT RÁM!



Tisztelettel: Herzsenáth Melinda

képviselő jelölt



 








































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése